16.06.- 20.06.2022р. Тема: Навчання керуванню шлюзовими кранами.

Більшість шлюзових кранів - це монтажні агрегати, які перевозяться і збираються з окремих елементів, що вимагає великих витрат праці і часу при їх монтажі.
Шлюзові крани можна класифікувати за такими ознаками:

1. щодо приведення кранів з транспортного положення в робоче - звичайні (агрегати), що перевозяться і збираються з окремих елементів або блоків (АМК-20 АМК-50 2 X 30 з УІКМ-2 X 50 МКШ-40 МКШ- 100 ЛШК-2 X 45 МСКШ-2 X 50 КШК-2 X 20 КШК-33 КШК ^ X '32 агрегат Мостотрест), і мобільні, що перевозяться цілком або великими блоками і вимагають мінімальних витрат праці і часу на приведення їх у робочий стан (КШМ-35);
2. по установці кранів в проліт - шлюзові, що насувається в робочий проліт за спеціальними балках (АМК-20; АМК-50; МКШ-100; ЛШКХ2-45) і консольно-шлюзові, що насувається в робочий проліт по консольної схемою (2 X 30 ; МКШ-40; КШМ-35; з УІКМ-2 X 50; МСШК-2 X 50; КШК-2 X 20; КШК-33; КШК-2 X 32; агрегат Мостотрест);
3. по роботі кранів при установці блоків прогонових будов в робочий проліт - крани тільки для поздовжнього переміщення блоків (МСШК-2 X 50; КШК-2 X 20; КШК-33; КШК-2 X 32) і'крани, у яких поперечний переміщення блоков'осуществляется допомогою поперечного переміщення самого крана (агрегат) разом з блоком за спеціальними рейкових шляхах (АМК-50; МКШ-40; МКШ-100; КШМ-35; ЛКШ-2 X 45; ходові візки поперечного переміщення можуть встановлюватися під різними кутами до поздовжньої осі кранів, завдяки чому забезпечується монтаж прогонових будов косих мостів з різними кутами косини), крани, що використовують для поперечного переміщення балок два козлових крана (АМК-20 якими монтують балки в межах обмежені габаритів, що залежать від прольоту козлових кранів), і крани, які переміщують балки в поперечному напрямку за допомогою траверс, підвішених до вантажних візків (2 X 30; з УІКМ-2 X 50);

4. .за розмірами граничного поперечного обриси крана в робочому положенні - негабаритні, - що не проходять в робочому положенні через прогонові будови з їздою по низу (АМК-20; АМК-50; 2 X 30; з УІКМ -2 X 50; МКШ-40; МКШ-100; ЛШК-2 X 45; МСШК-2 X 50; КШК-2 X 20; КШК-33; КШК-2 X 32; агрегат Мостотрест) і габаритні, що проходять в робочому положенні через прогонові будови з їздою по низу (КШМ -35).


Виробнича вправаКартка- завдання
 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

14.02.23 р. Урок 6. Навантаження та розвантаження арматурних каркасів на автомашину.